Producent silnika | Doosan |
Typ silnika | P126TI-2 |
Kraj produkcji | Korea Płd |
Moc silnika netto [kW] | 258,0 |
Emisja spalin* | non-emission |
Obroty [obr/min] | 1500 |
Regulacja obrotów | elektroniczna |
Klasa wykonania** | G3 |
Pojemność silnika[l] | 11,1 |
Liczba cylindrów | 6 |
Układ paliwo | wtrysk bezpośredni |
Instalacja[V] | 24 |
Pojemność cieczy chłodzącej[l] | 51,0 |
Pojemność miski olejowej[l] | 23,0 |
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) |
Kodagregatu | F.0300.DA.F |
Moc maksymalna E.S.P.[kVA]/[kW] | 327,0 / 262,0 |
Moc znamionowa P.R.P.[kVA]/[kW] | 298,0 / 238, |
Prąd znamionowy P.R.P[A] | 430,0 |
Częstotliwość [Hz] | 50 |
Napięcie[V] | 400 |
Emisja spalin | non-emission |
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) |
Zużycie paliwa dla obciążenia 50%[l/h] | 31,3 |
75%[l/h] | 47,3 |
100%[l/h] | 63,1 |
110%[l/h] | 77,6 |
Pojemność stand. zbiornika paliwa[l] | 720 |
Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 11,4 |
Instalacja sterowania silnika[V] | 24 |
Waga agregatu bez paliwa[kg] | ~2500 |
Wymiary Dx Sx W[mm] | 3243 x 1184 x 1903 |
Moc akustyczna Lwa[dBA] | 121,1 ± 0,7 |
Ciśnienie akustyczne z 7m LPa[dBA] | 91,8 ± 0,7 |
Napięcie znamionowe [V] | 400 |
Współczynnik mocy (cos φ) | 0,8 |
Temperatura, wysokość | 40 ºC, 1000m n.p.m |
Moc znamionowa [kVA] | 300,0 |
Ochrona | IP 23 |
Konstrukcja | jednołożyskowa |
Połączenie z silnikiem | bezpośrednie |
Technologia | bezszczotkowa |
Podtrzymanie prądu zwarciowego | 270% 10s |
Sprawność [%] | 92,3 |
Klasa izolacji | H |
Zawartość harmonicznych THD[%] | 2,5 |
Reaktancja Xd’’ [%] | 11,8 |
Regulacja napięcia | DVR cyfrowy |
Pomiar napięcia | 3fazy |
Dokładność regulacji [%] | +/-0,25 |
Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze |
Zasilanie AVR (opcjonalnie) | PMG |
Miejsce produkcji | EU |