Producent silnika | Scania |
Typ silnika | DC16 078A 02-43 |
Kraj produkcji | Szwecja |
Moc silnika netto [kW] | 596,0 |
Emisja spalin* | fuel optimized |
Obroty [obr/min] | 1500 |
Regulacja obrotów | elektroniczna |
Klasa wykonania** | G3 |
Pojemność silnika[l] | 16,4 |
Liczba cylindrów | 8 |
Układ paliwo | wysokociśnieniowy XPI |
Instalacja[V] | 24 |
Pojemność cieczy chłodzącej[l] | 68,0 |
Pojemność miski olejowej[l] | 48,0 |
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) |
Kodagregatu | F.0730.SA.F |
Moc maksymalna E.S.P.[kVA]/[kW] | 767,0 / 614,0 |
Moc znamionowa P.R.P.[kVA]/[kW] | 697,0 / 558,0 |
Prąd znamionowy P.R.P[A] | 1006,0 |
Częstotliwość [Hz] | 50 |
Napięcie[V] | 400 |
Emisja spalin | fuel optimized |
Rodzaj paliwa | Diesel (EN 590) |
Zużycie paliwa dla obciążenia 50%[l/h] | 76,1 |
75%[l/h] | 111,3 |
100%[l/h] | 141,2 |
110%[l/h] | 158,8 |
Pojemność stand. zbiornika paliwa[l] | 740 |
Autonomia dla obciążenia 100% [h] | 5,2 |
Instalacja sterowania silnika[V] | 24 |
Waga agregatu bez paliwa[kg] | ~4260 |
Wymiary Dx Sx W[mm] | 3516 x 1466 x 2192 |
Moc akustyczna Lwa[dBA] | 127,3 ± 2 |
Ciśnienie akustyczne z 7m LPa[dBA] | 97,9 ± 2 |
Napięcie znamionowe [V] | 400 |
Współczynnik mocy (cos φ) | 0,8 |
Temperatura, wysokość | 40 ºC, 1000m n.p.m |
Moc znamionowa [kVA] | 730,0 |
Ochrona | IP 23 |
Konstrukcja | jednołożyskowa |
Połączenie z silnikiem | bezpośrednie |
Technologia | bezszczotkowa |
Podtrzymanie prądu zwarciowego | 270% 10s |
Sprawność [%] | 93,6 |
Klasa izolacji | H |
Zawartość harmonicznych THD[%] | 3,5 |
Reaktancja Xd’’ [%] | 15,9 |
Regulacja napięcia | DVR cyfrowy |
Pomiar napięcia | 3fazy |
Dokładność regulacji [%] | +/-0,25 |
Zasilanie AVR | uzwojenie pomocnicze |
Zasilanie AVR (opcjonalnie) | PMG |
Miejsce produkcji | EU |